See ya!

29 december 2015 - Mangawhai Heads, Nieuw-Zeeland

We rijden vandaag alvast een stukje terug richting Auckland naar een camping op 2 uurtjes rijden van het vliegveld. Dit doen we echter met een omweg. We willen namelijk nog heel graag de grote Kauri bomen zien aan de westkust van Nieuw Zeeland en groot zijn ze. Erg indrukwekkend. Hierna rijden we nog naar het strand. De parkeerplaats is daadwerkelijk óp het zand van het strand. Hierna rijden we weer naar de oostkust en checken in bij de camping. We zijn hier redelijk vroeg en besluiten nog even naar het strand te rijden omdat we geen zin hebben om alles al in te gaan pakken. Dit keer de oostkust dan. Dit keer een erg mooi wittig strand omringd door hoge rotsen. Hierna rijden we terug naar de camping en maken ons laatste avondmaal…. (tomatensoep en broodje knakworst). Morgen gaan we Nieuw Zeeland alweer verlaten. Het is snel gegaan maar we hebben ons erg vermaakt. Wat een mooi land is dit zeg! We vliegen om 18.10 uur morgen. Hopelijk kunnen we weer bij jullie inchecken in Dubai! See ya zoals ze hier overal zeggen als je ergens weggaat :-)

1. Pascal:
    29 december 2015